Saturday, July 17, 2010

hari2 yang sibuk...

assalamualaikum & salam sejahtera pada rakan2 sekalian. aku harap korang semua sentiasa sihat hendaknya. minggu ni & minggu depan adalah minggu2 sibuk bagiku...terlalu byk benda kena buat, kena fikir, & kena rancang. mcm2 benda spt pindah umah, practikal, dan exam....pening aku memikirkannya...dalam sakit memikirkan benda ni, alhamduliah selepas aku gagal dalam interview keje/practikal di eastin hotel, aku telah ditawarkan latihan practikal di Provest Home dan pada masa yang sama aku telah dipanggil interview keje dijusco & kemungkinan aku ditawarkan keje secara tetap dgn jawatan sebagai officer(spt yg diberitahu oleh jusco HQ). aku memanjatkan syukur pada ALLAH atas segala nikmat & kurnianya....doakan aku berjaya dalam interview tersebut....salam.....

2 comments: