Sunday, August 22, 2010

hari2 yg semakin sibuk n mcm2 hal

asalamualaikum kawan2...sudah lama btul aku x menulis blog ni. bknnya malas tapi xada masa utk aku coretkan pd blog ni, yelah after exam habis aku terus je terlibat dengan seminar 10 hari di unirazak anjuran MDEC. mcm2 yg aku blajar sepanjang seminar tersebut terima kasih pada pn azizah sbgai trainer kerana mencurahkan segala ilmu & pengalaman serta pada kawan2 kerana sentiasa bersemangat sepanjang seminar tersebut, korang semua memang best...bagaikan xada cuti buat ku aku telah dipanggil oleh standard chetered bank utk menjalani practikal...tapi sempat gak la aku balik kg walaupn 3 hari....pada 9 ogos 2010 aku pn telah melaporkan diri di standard chetered bank di PJ, tapi kebosanan mula melanda jiwa aku, mana tidak nya pada mula nya aku fikir aku sudah bebas drpd study & exam, ternyata andaian aku meleset...aku serta semua pekerja baru dikehendaki menjalani khusus selama seminggu....aku kadang2 gagal mengawal rasa bosan serta sentiasa hilang fokus semasa khusus tersebut...akibatnya semasa exam yg diadakan utk staf2 baru, aku telah gagal pada exam tersebut walaupun aku ada buat sikit persiapan utk exam tersebut...kesan daripada situasi tersebut telah menyedarkan aku drpd lena....selepas 2 aku telah mengambil exam buat kali ke 2...kali ni persiapan aku lebih baik...akhirnya exam kali 2 aku telah lulus dgn baik, alhamduliah...terima kasih gak pada kawan ku mai yg banyak bantu aku....tetapi walaupn telah exam tersebut tetapi aku xleh memulakan kerja aku, krn menurut bos aku encik kenji kerja aku aku bermula sepenuhnya pada awal bulan 9....so setakat ni kerja aku ada lah duduk ofis dr kul 9pg- 5ptg....bosan gak aku xada kerja, encik kenji ada bgtahu supaya aku try cari kawan yg nak beli kad credit...aku ada try tapi ramai yg x berminat, lgpn ramai kwn2 aku yg masih study....pada 19/8/2010 aku telah pergi berbuka puasa di rumah perdana menteri di putrajaya...teruja aku apabila masuk dikawasan rumah perdana menteri walaupun di laman taman je....selain unirzak terdapat ipta & ipts yg dijemput ke majlis tersebut.....oh ya insyAllah akan dtg aku akan upload pic2 semasa aku mengikuti seminar anjuran MDEC tempoh hari. tapi bukan semua pic la, coz byk sgt pic 2....ok la sampai disini saja...klu ada cerita menarik akan aku kongsi korang semua....selamat berpuasa.....peace not war!!!..... peace world!!!

No comments:

Post a Comment